Értékesítési készségfejlesztő tréning

Hiába a jól elköltött marketing keret, nem teljesülnek az értékesítési tervek? Hogyan válhatnak munkatársai még jobb értékesítővé, még hatékonyabbá?

A SCOPE értékesítési tréningjével segíti az eladásban részt vevő munkatársak értékesítési készségeinek növelését, hozzájárulva egy egységes, vevőközpontú szemlélet kialakulásához és így a szervezet sikerességéhez.

A tréning a hagyományos értékesítési technikákat olyan hatékony és eredményorientált módszerekkel és modellekkel ötvözi, melyek méltán váltak egyre népszerűbbé az utóbbi néhány évben,  és amelyeket joggal nevezhetünk az új évezred értékesítési technikáinak, stratégiáinak.

Az alkalmazott modell a személyes kiválósághoz mutatja meg az utat: a bemutatott technikák olyan rugalmas és hatékony értékesítési viselkedést és kommunikációt tesznek lehetővé, mely a partner személyének elfogadásán és szükségleteinek felmérésén alapul, azaz pontosan illeszkedik a másik fél világról alkotott képéhez. Lehetővé téve így, hogy eladó és vevő egymásban hiteles és megbízható partnert találjanak, úgy hogy mind az eladó, mind a vevő nyeresége a lehető legnagyobb legyen.

A tréning kulcskérdései:

  • Melyek a hatékony és újszerű értékesítési, eladási készségek?
  • Milyen egységekből áll az eladási folyamat? Melyek az új eladási stratégia jellemzői?
  • Hogyan lehet megérteni a vevőket és igényeiket, nonverbális jelzéseik olvasása segítségével? Hogyan lehet a másik felet korrekten befolyásolni úgy, hogy az eladók képesek legyenek maradéktalanul figyelni a vevőkre, szempontjaikat figyelembe venni, bizalmukat megnyerni?
  • Hogyan lehet a vevői elégedettséget kialakítani, az eladó, mint tanácsadó szerepének hangsúlyozása segítségével? A pozitív gondolkodás jelentősége, verbális és non-verbális megfigyelhetősége.
  • A reklamáció kezelés helyes technikája, hogyan lehet a felhevült indulatokat csillapítani úgy, hogy az emberi méltóságon csorba ne essék;
  • A kapcsolt termékek, szolgáltatások eladása fontosságának felismerése és gyakoroltatása, az ellenvetések kezelésének megismerése, a szolgáltatói szemlélet és a vevő teljes kiszolgálása iránti igény erősítése.

 

 

Comments are closed.