Én-márka

Tudják-e munkatársai, hogyan járulhatnak hozzá a cég egyedi varázsának megteremtéséhez?  Mi teszi a különbségeket jól érzékelhetővé? Nagyon fontos, hogy az Ön cége megkülönböztethetővé váljon minden más hasonló cégtől a piacon.

A SCOPE az elfogadottsággal, az egyéni, én-márka kialakításával segíti őket, és ezen keresztül cégét.

Az én-márka David Ogilvy szerint a „betartott ígéret”, amit a résztvevők neve, személyisége, egyénisége vált ki a környezetben. Azoknak az elvárásoknak, kialakult képeknek és feltételezéseknek az összessége, ami bárkiben előhívható, ha Lee Jacocca, Bill Gates vagy Mark Zuckerberg nevét meghallja. Az énmárka személyes varázsunk, pozitív tulajdonságaink tudatos képviselete.

Az én-márka fejlesztés nem csak a tudatos karrierfejlesztés eszköze, hanem a sikeresség záloga. Az én-márka fejlesztése tréningen foglalkozunk az önismeret fejlesztésével, saját értékeink felfedezésével, a pozitív különbözőségek feltárásával, az én-márka értéküzeneteinek megfogalmazásával, és a célcsoport felé történő specifikus kommunikációval.

Az énmárka akkor működik, ha érthető, ha megfelelően, színesen kommunikálják, és a kommunikáció egyes részei egységes képet alkotnak.

A tréning fő kérdései:

  • Milyen pillérei vannak az énmárkának?
  • Mi különbözteti meg a résztvevőket mindenki mástól?
  • Mik azok az egyszeriséget és egyediséget kialakító jellegzetességek, amelyeket érdemes fejleszteni, hogy a résztvevők megkülönböztessék magukat mindenki mástól?
  • Mennyiben növeli a résztvevők önbizalmát énmárkájuk tudatos képviselete?
  • Hogyan lehet ezeket a jellemzőket ismertté tenni?

 

Comments are closed.